10 червня в нашому закладі викладач української мови та літератури Ошурко Н.О. проводила відкритий урок з української літератури на тему: «Пісенна творчість А.Малишка». Метою цього уроку було засвоєння учнями знань про життя А.Малишка та його пісні,а також учні повинні були визначати та коментувати мотиви пісень, характеризувати художні засоби виразності та символічні образи.
Уроку передувала ретельна підготовка учнів. Учні отримали диференційовані випереджувальні домашні завдання: підготувати повідомлення про життя і творчість А.Малишка. Група була розподілена на підгрупи, кожна з яких знайомилася із змістом пісень поета:
1 – група: « Ми підем, де трави похилі …»,
2- група: « Пісня про Київ»,
3 – група: « Пісня про рушник».
Учні дібрали за змістом пісень ілюстрації, відеосюжети, а також уривки з фільмів про життя А.Малишка.
Старченко О. визначала й коментувала провідний мотив пісні « Ми підем, де трави похилі…». Волкова Ю. характеризувала художні засоби виразності, які використовував А.Малишко в цій пісні. Євстратьєва А. визначала й коментувала провідний мотив « Пісні про Київ». Донник Ю. характеризувала художні засоби виразності. Кондратенко Д. визначав й коментував символічні образи в « Пісні про рушник».
Повідомлення учнів супроводжувалися зворушливими піснями поета. Впродовж уроку використовувалися інтерактивні вправи (асоціативні грона « Рушник», « Київ»), різноманітні форми роботи з учнями: колективна, групова, індивідуальна, методи та прийоми: словесні, наочні, практичні.
Вдало була підготовлена презентація до уроку.
Урок був проведений на високому рівні.
|