28.04.2015 року відбулося засідання методичної комісій викладачів природничо-математичних дисциплін у форматі круглого столу.
На засідання були запрошені заступник директора з НВР Соловей А.В., заступник директора з НР Чупова В.В., методист Балугян Т.
В порядку денному обговорювались наступні питання:
1.Формування та розвиток інтелектуально-творчого потенціалу інноваційної особистості.
2. Робота викладачів з питань техніки безпеки в кабінетах та під час проведення лабораторних і практичних занять.
3. Позаурочна робота з предметів природничо-математичного циклу.
Провідною ідеєю засідання стали рядки української поетеси Л.Костенко «Віддай людині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом».
Інтелектуально-евристичні здібності називають творчими, у вузькому значенні цього слова, креативними; адже саме вони виявляються у здатності генерувати нові ідеї, здійснювати перенесення знань, умінь у нові ситуації, незалежності міркувань, здатності висувати гіпотези, фантазувати, знаходити несподівані асоціації.
Заступник директора з НВР Соловей А.В. зазначив, що в житті людини важко переоцінити значення базової освіти, що є обов'язковим підґрунтям для здобуття фахових знань. Сучасній молоді для успішного оволодівання азами обраної професії необхідний високий рівень загальноосвітньої підготовки, лідерські якості, відповідність вимогам сучасного виробництва та суспільства. Над досягненням мети пріоритетності навчання і повинні працювати викладачі методичної комісії точних дисциплін. Саме тому, крім зазначених в плані роботи комісії напрямків роботи, викладачам важливо відходити від авторитарно-репродуктивного навчання, моделюючи таку систему, яка б формувала у учнів ініціативність, інноваційність, мобільність, гнучкість, динамізм, конструктивність, комунікативність, полікультурні компетентності тощо. З метою розв’язання цих завдань потрібно впроваджувати активні та інтерактивні методи, новітні технології навчання, що базуються на компетентністному підході; планувати таку організацію навчальної діяльності, внаслідок якої можливе здійснення взаємодії викладача та учня за умови збігання спільної мети та зацікавленості учня у процесі отримання знань.
Під час обговорення викладачі поділились досвідом роботи з питань пошуку найрадикальніших форм та методів організації аудиторної та позааудиторної роботи, опанування сучасними технологіями освіти, особистого самовдосконалення, формування насамперед у собі нових компетенцій педагогічної майстерності.
Обговорено питання стану техніки безпеки в кабінетах та під час проведення лабораторних та практичних занять.
Викладачів, що брали участь у засіданні об’єднує бажання і вміння працювати, аналізувати результати педагогічної роботи, своїми індивідуальними якостями впливати на становлення учнів як творчо мислячих, високоморальних, соціально адаптованих особистостей. |